tatami - מי אנחנו

טאטאמי היא מילה יפנית, ופירושה מחצלות קש קלועות, המרפדות את חדר המנוחה בבתים ובעסקים היפניים המסורתיים. במסורת היפנית רווחת האמונה כי לריצוף הטאטאמי ישנה היכולת להביא להצלחה בעסקים ובחיים. הקו שהנחה את יזם הרשת בבחירת השם נבע מהרצון לאפשר לכל הסועדים להתנתק מטרדות היומיום ולעבור לאזור מנוחה המשרה רוגע על הנוכחים בו. הביקור בטאטאמי מהווה הפוגה מלחצי החיים גם בזכות הניחוחות והטעמים העשירים, המחברים בצורה מוצלחת בין המערב למזרח. 

המסעדה הוקמה על ידי ערן לוי (39), חיפאי ומסעדן מנוסה, שמאחוריו מעל 15 שנות ותק בתחום. רשת המסעדות מציבה רף חדש בזירה הקולינרית החיפאית בכך שהיא מספקת במה ל- 7 מטבחים שונים ומגוונים מהמזרח הרחוק, כל זאת בשילוב עם שירות נעים ואדיב לצד אלכוהול יפני ייחודי ואיכותי המיובא ישירות מהמזרח..

הניחוחות, הטעמים וההגשה המסורתית מהווים חוויה לכל החושים, ובמקביל השירות הנעים והאווירה משקיטים את התודעה.

בתחילת שנת 2015 נפתח הסניף הראשון של רשת "טאטאמי" במוריה שבמרכז הכרמל (חיפה). לאור הצלחת הסניף, טאטאמי עברה לחלל גדול ומפואר בסמוך לאודיטוריום בחיפה.

מהמזרח הרחוק ישר לחיפה

מאחורי הקו הקולינרי ובניית התפריט של רשת מסעדות ה'טאטאמי' עמדה חברת פיינקוק בראשות השף יאיר פיינברג, אשר הרכיבו תפריט המשלב מנות ממגוון מטבחים על טהרת האוכל האסייתי ויכלול סושי לצד מנות אסייתיות ייחודיות מהמטבח ה- יפני, סיני, קוריאני, תאילנדי, הודי, אינדונזי וויאטנמי. בנוסף, ברשת המסעדות 'טאטאמי' ניתן דגש רב למבחר מגוון של מנות טבעוניות, צמחוניות ומנות ללא גלוטן.

השף יאיר פיינברג, בן 38, היה אמון על התפריט של רשת מסעדות 'טאטאמי'. פיינברג למד בישול בצרפת והשתלם במסעדות עטורות כוכבי מישלן. כמו כן, שימש כיועץ קולינארי של תוכנית הטלוויזיה "קרב סכינים" ובשנת 2006 פתח את חברת Fein Cook, המתמחה ביזמויות קולינאריות.

השף יאיר פיינברג: "רצינו ליצור עבור הלקוחות רשת מסעדות עכשווית שתהיה מובילה בתחומה. את התוצאות תמצאו בתפריט מגוון ויצירתי הכולל שלל טעמים אסיאתיים עם אינטרפרטציה לחך הישראלי, וכמובן מותאם לחומרי הגלם שיש לנו בארץ. כל זאת עם התייחסות לקהלים מודרניים- לקהל טבעוני, או לבעלי הרגישות לגלוטן, שכן, מצאנו פתרונות אלגנטיים לצרכיהם מבלי שירגישו בהבדל. כמו כן, הושם דגש רב על פרזנטציה, כלים מיוחדים ואווירה ייחודית".

טאטאמי - מטבח סושי ואסיאתי

הרחבנו את איזורי השילוח שלנו, מוזמנים להזין כתובת באתר המשלוחים ואנחנו בדרך!!!

שימו לב, ניתן לבצע איסוף עצמי רק ממרכז הכרמל בכתובת שדרות הנשיא 134, חיפה.

דילוג לתוכן